dimarts, 23 d’octubre del 2012

Bé, aquest es el meu primer pastís pagat, no us el volia ensenyar pq es una mica cutre, vaig estar a puntet de regalar-lo també, però no ho vaig fer jeje. El Raúl em va demanar un pastís per al seu fill amb la temática clara...gluc gluc...feien Bob Esponja i Patricio, estan com asustats i no m'extranya amb la superamasada q li vaig endinyar al fondant per integrar-li ben bé els colors.Vaig disfrutar molt fent-lo, pel voltant porta tot de talls de nube enganxades i a dalt una cenefa de buttercream rosa. Ell va dir q lo de dintre estava molt bo però jo li vaig veure cara de no agradar-li gaire el fondant...i no el culpo eh, a mi tampoc m'agrada gaire, muaaaas. Per cert, el primer q em va dir el meu company quan el va veure va ser: el teu Patricio sembla la carmen de mairena, juas juas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por ayudarme a mejorar, pero dimelo, porque sino no me entero.