diumenge, 21 d’octubre del 2012

Les galetes del rugby.


El pastís dels jugadors de rugby el vaig fer fa dos anys. Era pel cuñao, el Rafa, era per regalar, com quasi tots els que faig, m'encanta regalar-los. Quan un pastís es per regalar també tinc els nervis a l'estómac com si fós per vendre, no puc evitar-ho, no se'm treu la gana però fa mal tota l'estona, encara q tingui clar de fa dies el disseny i el sabor. Sempre intento triar alguna cosa q l'hi agradi a l'homenatjat, en aquest cas el seu esport preferit es el rugby i el meu fer galetes... Per dintre el pastís eren 3 làmines de pa de pessic (com les del braç de gitano) i farcit amb una crema de llimona, les boles de damunt son uns petits cake pops de la época amb boletes de xocolata blanca, i les galetes...m'encanta aquest model, el disseny es de Toni, ell m'ho dibuixa en un paper i jo ho copio a la galeta. La veritat es q estes van costar una mica però l'esforç val la pena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por ayudarme a mejorar, pero dimelo, porque sino no me entero.