dijous, 8 de desembre del 2016

PEUS DE PORC DE CAL ROVIRA AL ROMESCO


Aquest peus de porc tenien un gust diferent, tenien mes gust del normal, jo els vaig intentar coure com sempre i la veritat es que si fets igual queden més bons es que desde l'origen han estat més ben tractats, així que moltes felicitats als de Cal Rovira perquè com a consumidora esporàdica de peus de porc puc asegurar que son els millors que he menjat, l'únic inconvenient que hi trobo es que només vaig comprar 2 potes senceres tallades per la meitat i ja han volat totes...
Amb la salsa romesco cadascú es cadasqual, aquí deixo la que faig a casa, però podeu deixar suggeriments o enllaços als comentaris:)

*Salsa Romesco:
- 2 llesques de pa fregit
- 2 nyores fregides
- 1 pot dels grans de tomaquet triturat
- 2 dents d'all fresc
- 1 ramet de julivert
- 15 avellanes
- 15 ametlles
- sal, pebre mòlt, oli d'oliva extra verge i un mini xorret de vinagre
Ho posem tot al got de la batedora i triturem fins que sigui ben fi.
D'aqui en surt bastant, jo normalment el congelo per racions amb bossetes i aixi es molt fàcil fer-ho servir.

Els peus de porc els vaig fer bullir durant 3 hores amb boletes de pebre negre, fulles de llorer i una cabeça d'alls tallada per la meitat.

En una cassola posem una mica d'oli i sofregim el romesco, tirem un got d'aigua i una cullerada de sal i quan bulli afegim els peus de porc bullits, ho deixem una mitja horeta al foc. A mi m'agrada fer-los d'un dia per l'altre, així queden més ben amorosits los sabors. Bon profit a tothom!!

 



2 comentaris:


  1. Glória; Quin romesco tant consistent i adaptat en aquests peus de porc, una veritable obra de bon gust i de bon fer.
    Salutacions Glória¡¡ :O)

    ResponElimina
  2. Ostres Josep moltes gràcies! Van quedar per sucar-hi pa. Besets

    ResponElimina

Gracias por ayudarme a mejorar, pero dimelo, porque sino no me entero.